maanantai 6. toukokuuta 2013

Turhautumista

En muista koska olisin ollut näin turhautunut, mä haluaisin ratsastaa, hypätä esteitä, siivota, riehua, juosta ja ajella skootterilla! Ja mitään noista en saa tehdä... Ajattelin eka et okei, kyl mä pystyn oleen 4vko ratsastamatta kunnolla, muttei se ollutkaan niin helppoa. 2 viikon jälkeen haluun takasi ratsastaan ja meillä ois eilen ollut valmennuksessa estetunti, että mua ärsyttää.
Kouluun mun pitäisi palata ensi viikolla ja se onneksi tuo hiukan piristystä. Mattia saan juoksuttaa kans pian (nyt en siis saa jos se vahingossa vetäis sitä liinaa) ja ajattelinkin putsata sen varusteet kun saan taas skootterinkin käyttöön.

Koulu loppuu ensi kuussa ja tää sairastaminen tuli kyllä siihen nähden huonoon aikaan, sillä ajattelin, että ehdin vielä matikkaa nostaan, mutta se jäi haaveeksi.
Kesäkuussa odottaa myös kauan odotettu esteleiri, johon toivottavasti pääsen! Minullahan ei ole nyt mahdollisuuksia päästä hyppäämään ennen leiriä, joten saa nähdä miten paljon hiekkaa maistelen. Odotan leiriä todella paljon, mutten ole varma vielä millä menen sinne.
On ihana nähdä taas vanhoja tuttuja, sekä tutustua uusiin ihmisiin. Toivon myös, että Ruuvi olisi leirikäytössä, sillä siinä on hevonen mun makuun! (:


Oon myös kesäkuussa viikon kesätöissä, mutta muita suunnitelmia ei ole. Kisoihin koitan Matilla päästä.
Tänään mennään ehkäpä juoksuttaan äidin kanssa Matti, joten huomenna varmaan pistän taas kuvia. Tää postaus oli lähinnä ajantappoa varten, mutta on kuitenkin itselläni postausinto nousussa, mutta ideat vähissä :D
Nauttikaa nyt auringosta ja tulevasta kesästä ♥ Muuten tuo päätähdet osio on valmis, klikkaa kuvaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti