torstai 16. toukokuuta 2013

Matin varustelaatikon sisältö ja kesän huonoja puolia

Heippa :)
Mulla on tällä, sekä ensi viikolla vapaata to-pe arkipäivät, sillä normaalisti olisin työharjoittelussa, mutta nyt en voi töitä tehdä leikkauksen takia.
Lähdin siis tänään hieman ennen 10 ajamaan tallille ja sää oli mitä mainion! Touhusin tallilla toppi päällä ja päähäni muistui taas kesän huonot puolet. Aurinkoihottuma. Mulla aurinkoihottumaa tulee tosi helposti, varsinkin alkukesästä kun olen ihan vaalea vielä. Se rajottaa jotenki tosi paljon elämää. Kesäisin yritän suojata rintapieleni, mutta jokainen kesä teini-iässä sitä on tullut. Äidillä ollut sama vaiva nuoruudessa ja nykyisin palvoo aurinkoa, joten toivottavasti mullakin joskus helpottaa.
Muutenkin oon tosi herkkä auringolle, joka paikkaan täytyy raahata mukaan aurinkorasvaa, jonka suojakerroin täytyy ainakin olla 20. En pysty ottaan aurinkoa montaa päivää putkeen, sillä palan nopeasti. Lisäksi joudun raahaamaan juomapulloa joka paikkaan. Äitini ja isäpuoleni ovat lähdössä elokuussa Turkkiin, missä on varmaankin +30, joten olen onnellinen, etten mene mukaan, sillä en kestäisi olla niin kuumassa viikkoa.

Mutta palaillaan takasin tähän päivään, kun päätin siivota Matin varustelaatikon. Se oli aivan sekasorto! Samalla päätin kuvata sen sisällön.
2 ämpäriä, en yhtään tiedä litramäärää

Vihreä kärpäsotsapanta, 2 riimunnarua + nykyään käytössä oleva , 2 talviriimua, 1 oranssi riimu + käytössä oleva

Sinisessä laatikossa on äidin musta ja minun ruskea haloriderin kypärä, 2 rats.hanskat

Vaal.punaisia pyyhkeitä, jännesuojat, patjat, joustopintelit ja lämpöpintelit

Valjasrasva ja -pyyhe, valjassieni, ensiapu pakkaus (laastareita, särkylääkkeitä yms)

60cm kouluvyö, martingaali, korvahuppu ja olympiakuolaimet

Nahka- ja kangasohjat, jalustimet

Äidin saappaat, minun ratsastuskengät ja saappaat

Nahkachapsini

Tuolta siis näyttää nykyisin. Ämpärit ja saappaat ovat laatikon vieressä

Päätin nyt pistää kuvan menopelistäni eli Peugeot speedfight 2

Juoksutuksen jälkeen tyytyväisenä tarhassa
 Ajattelin myöhemmin tehdä postauksen myös Matin muista varusteista, harjaämpärin sisällöstä yms. Täytyy katsoa milloin ehtisin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti