torstai 7. maaliskuuta 2013

Ripaus omistajan elämää

Mä oikeasti todellakin unohdin sen päivä kuvina postauksen, joten teen sen ensi viikolla...
En oo Matin kanssa tehnyt kummallisia juttuja ja tällä viikolla sillä on menty inhottavan epäsäännöllisesti. Nyt kuitenkin huomenna pitäis vähän purkaa paineita ennen lauantain valmennusta ja toivon taas pientä pakkasta, jottei tulisi tilsoja.

Olen muuten huomannut, että koulussa mä oikeasti viihdyn! En ois uskonu et tuun ikinä sanoon noin, mutta jotenki se luokkahenki on sellainen, että siellä viihtyy opiskella(muutamia levottomia päiviä lukuunottamatta).
Lisäksi koulu sujuu paremmin kuin hyvin, kun on itsekkin tajunnut, että pärjään kyllä kokeissa jos haluan.
Yhteishakukin on suoritettu ja olin oikeesti aika stresseissä kun tein sitä, vaikka hyvin tiesin mihin hakisin. Jännitän vaan sitä, että kun "joudun" meneen ihan yksin uuteen paikkaan opiskeleen niin etten tunne sieltä paljo ketään.
Bongasin muuten tästä lähistöltä koulukisat toukokuun alussa, joten toivottavasti sinne olis matka Matin kaa :)
Äiti halusi uusimman Twilightin, minä Nälkäpelin :D


Hakutoiveet

Vas. äidinkielen koe(luojan kiitos opettaja oli katsonut aluksi numeron väärin ja oik. maantiedon koe
"ton avuista saa kukaan mitään selkoo!"

Kuvilla liki 4 vuotta aikaeroa
Eli siis postailen seuraavaksi viikonloppuna valmennuksen merkeissä (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti