torstai 21. maaliskuuta 2013

Haaste!

Ohjeet:.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut
6. Ei takaisin haastamista

11 asiaa minusta     
   
1. Koin kapinavaiheen 8lk, mutta nykyään tottelen äitiä lähes kaikessa

2. Tahtoisin tatuoida "Maid Perfection" oikeaan lapaluuhuni

3. Rakastan suokkeja todella paljon ja haluaisin joskus omistaa sellaisen!

4. Olen todella epäilevä persoona

5. Lähden tänä kesänä esteleirille Ponilaaksoon
Kankitunti Ruuvilla
6. Matti on opettanut minulle enemmän kuin kukaan muu hevonen
7. Lempi tv-sarjani on Game Of Thrones

8. Minulla on nykyisin ratsastaessa aivan järkyttävä etukeno välillä(tämän takia tulee aina vähän valmennuksista kuvia, sillä yli puolista kuvissa istun etukenossa)

9.Mulla on oikeesti laineikkaat hiukset, mutten yleensä lähde ulos suoristamatta niitä
10. Olen ampunut oikealla jousipyssyllä

11. Tina on yksi tärkeimmistä, parhaimmista ja luotettavammista ystävistäni ♥



11. Kysymystä

1. Asia joka saa sinut aina iloiseksi?
  Matti! + shoppailu 

2.Kesä vai talvi?
  Ehdottomasti kesä 

3.Lempikirja&elokuva?
Lempikirja on Taru Sormusten Herrasta osa 2 ja lempielokuva on Hobitti ja The Hurt Locker

4. Onko lemmikkejä, jos niin mitä?
Matti on ainoa eläimemme
 
5.Olitko/oletko hyvä koulussa?
Yleensä 8-9 luokkaa saan kokeista, mutten silti koe, että olisin erityisen hyvä

6. Idolisi/ihminen jota ihailet?
 Äiti

7. Mitä haluat tulevaisuudeltasi?
Ainakin mieluisan elämän ja oman hevosen

8. Millainen olit omasta mielestäsi viisi vuotta sitten?
Aika normaali 11 vuotias lapsi? En oikeen muista :D

9. Onko sinulla jokin unelma jonka eteen olisit valmis tekemään paljon töitä, jos mikä?
Ammatin takia oon valmis opiskeleen paljon+ratsastuksen eteen

10. Yksi paras ystävä vai monta kaveria?
Yksi paras ystävä
11.  Oletko tyytyväinen elämääsi?
Kai mä oon (:


11. Kysymystä haastetuille

1. Olisitko mieluummin baarimikko vai dj?
2. Millainen on unelmiesi auto?
3. Jos saisit kolme toivomusta, mitkä ne olisi?
4. Oletko ikinä rikkonut lakia? 
5.  Kuinka paljon olet muuttunut viime vuoden aikana?
6. Mitä teit viime uutenvuotena?
7. Ruoka, mitä et voi sietää?
8. Asia, mitä rakastat eniten?
9. Oletko ikinä pelännyt henkesi edestä?
10. Lempi tv-sarjasti?
11. Myöhästeletkö usein?
Haastan kaikki blogini lukijat, joilla on alle 200 lukijaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti