torstai 11. heinäkuuta 2013

Höpötystä sieltä sun täältä

Oon ollut koko viikon tosi väsynyt, mulla siltikin valvonut koska "minulla on tekemistä koneella"... Koko alkuviikon kävin aamuisin ratsastamassa kuuman sään vuoksi, joten yöunet ovat senkin suhteen jääneet lyhyiksi.
Eilen lähdin kuitenkin vasta päivällä tallilla sateen vuoksi ja päätinkin pitkästä aikaa kokeilla ratsastaa taas kuolaimilla. Kuolainten kanssa Matti kulkee paremmassa peräänannossa, mutta miinuksena on sen järkyttävä herkkyys. Kuolaimettomilla ratsastaminen sai mut tajuamaan kuinka herkkis se hevonen onkaan ja eilen huomasin sen, että käsien asento on parantunut. Matti kulki tosi rennosti ja pitkästä aikaa tuntu taas hyvältä olla hevosen selässä. Kuolaimettomien kanssa se meno on vielä sellaista, että pään asentoo heittää kiraffikaulasta virkkuukoukkuun. Tein kolmikaarista kiemurauraa ja täytyy myöntää että hymy tuli huulille! Voisin yrittää ensi viikolle saada kuvaajaa, jotta tulisi ratsastusmateriaalia, eikä aina näitä postauksia, kun minä höpötän maasta taivaisiin jotain.

Matin kerjäysilme ja tolle kaikki ihmiset lämpenee...

Hallittu kaaos

Olen myöskin hoidellut tulevaisuuden bisneksiä, nimittäin lukiojuttuja. Pistin eilen kirjoja ja vihkoja tilaukseen, mutta kolme kirjaa puuttuu vielä. Joten lukion suhteen mulla on aika rauhallinen fiilis, äiti taitaa olla enemminkin se, joka stressaa. Itseäni järkytti yksi päivä se, kun tajusin, että loma on jo yli puolenvälin ja suretti se, että joudun Matista eroon. Vaikka välillä kiroon, että mulla on koko hevonen, on se silti sellainen asia, joista ei haluaisi ikinä luopua. Tai, enhän mä Matista joudu eroon, sillä nään sitä aina lomilla ja viikonloppuisin ja tiedän, että äiti lähettelee siitä kuvia, mutta silti ei ikinä tiedä mitä tapahtuu... Matti ei kuitenkaan ole enää mikään parhaassa kunnossa oleva nuorukainen.
Muut saa tallinnasta tuliaisiks alkoholii, mut mä sainkin colaa!


Tänään päätin, että pidän tallivapaan ja sen myös teinkin! Itseasiassa koko viikonloppu taitaa olla Matilla vapaata, mutten katso sitä pahalla, sillä lämpöä on luvattu rutkasti ja Matti tykkää löhöillä ja lihota. Itse nimittäin suuntaan perjantaina Suonenjoelle, kaverin mökille, jossa olen sunnuntaihin asti. Olen kahden vailla, otanko kameran mukaan, mutta jonkunlaista kuvapostausta sieltä on kuitenkin tulossa.
Oon tilannut tässä muuten muistakin juttuja kuin kirjoja, nimittäin tänään saapui sportdirectin vaatetilaus ja shoppailin muutaman tarpeellisen jutun Hööksistä. (Huomenna kirjoitan niistä erikseen). En kuvannut vaatteita sen yksityiskohtaisemmin, vaikka yritin, mutta totesin, ettei siitä tullut mitään.

Väkersin myös Amandalle uuden bannerin ja miljoonatuhatta kertaa vaihdoin kuvien järjestystä tai tekstin fonttia.. Käykääs tsekkaan blogi täältä!
Mun höpöttelyt tais olla tässä ja toivottavasti nää postauksen ei oo aivan pakkopullaa. Ajattelin tästä mennä ajoissa nukkuun, joten huomiseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti