maanantai 3. kesäkuuta 2013

Lisäopetus käyty ja valmennus kuolaimettomilla

Perjantaina oli juhla, lauantaina todistus käteen ja 10lk oli siinä. Haikee mieli siitä, että 10 luokka loppu, sillä niin kuin oon enneki sanonu, siellä oli kiva tyttöporukka meillä. Mutta nyt edessä odottaa Ruoveden ratsastuslukio tai Nokian lukio. Hakutulokset selviää silloin kun oon leirillä, joten äiti sitten avaa sen kirjeen ja soittelee sit mulle.
10 luokka nosti mun itseluottamusta koulun suhteen, kun ymmärsin, että pärjään koulussa jos jaksan siihen panostaa. Perjantaina juhlassa sain luokan parhaan stipendin! Se oli mulle aika shokki, koska en ikinä oo ollut mitenkää hyvä koulussa. Tää vuosi meni todella nopeasti, mutten kadu, että päätin mennä lisäopetukseen. Sain sieltä mielettömiä kokemuksia.
Keskiarvo nousi huimasti ja lukuaineiden keskiarvo oli 8.2, kun se viime vuonna oli 7.1.
Kaksi seiskaa jäi todistukseen, Ruotsi ja Matikka, mutta ylpeänä olen maantiedosta ja yhteiskuntaopista mistä sain 9.
Tacoja vikana koulupäivänä
Perjantain kakkukahvit

Tällä hetkellä toivoisin ainoastaan muutamaa pilvistä ja sateista päivää! Aurinkoihottuma tuli tänä vuonna voimakkaasti ja se alkaa oireilemaan liki välittömästi kun meen aurinkoon. Ihottuma kutiaa ja tuntuu kuin joku pistelisi neulalla ihon alle. Äiti tällä hetkellä ostamassa kortisonirasvaa, sekä aurinkorasvaa. Niillä ehkä selviän tästä kesästä.
Äiti sitten päätti ostaa ainaki vahvaa aurinkorasvaa :D
Mutta palataan valmennukseen, mikä oli tänään. Menin puolituntia, koska Matin kunto ei ole vielä normaali. Menin kuolaimettomilla ja vielä on niiden kanssa opettelmista, sillä 4 vuotta tottunut meneen kuolaimilla, niin oon ite välillä ihan hukassa. Yritän liikaa ohjilla ja liian vähän muilla avuilla. Mutta reenaamalla paranee! Valmennuksessa mentiin ihan perusjuttuja, kolmikaarisessa kiemuraurassa oli mulla kaikki ihan hukassa. Annoin Matin kaatua mun pohjetta vasten ja "luistaa" ohi tien ja yritin korjata sitä ohjilla. Argh mikä virhe, mutta onneksi sitten oli valmentaja auttamassa ja aloinkin sitten käyttää enemmän reittä ja lonkkaa. Harjoitus ei missään vaiheessa mennyt loistokkaasti, mutta sain korjattua ongelmia, joten tyytyväinen olen. 


Tässä näkyy hyvin ongelmat, nojaan eteen, en käytä painoapuja, ei minkäänlaista pohjetuntumaa, ratsastan ainoastaan kädellä
 Tällä viikolla starttaa myös kauan odotettu esteleiri! Koitan postailla ennen leiriä vielä Matista jotain, mutta leirin jälkeen tulee ainakin megakuvapostaus. Ehkä teen jonkun videon leirille valmistautumisesta. Leirin aikana saattaa myös tulla ainakin yksi kuvapostaus. Täytyy nyt katsoa mitä keksin. Nauttikaa nyt kaikki kesälomasta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti