torstai 16. elokuuta 2012

Ylihuomenna kuolema

Ärsyttää! Siis tosiaan äiti kuvasi kyllä eilen, mutta oli jäänyt käsitarkennus päälle ja kaikki kuvat sumeita :<
Mä oon tallilla nyt tetissa joka torstai-perjantai 12.10.2012 asti, eli uskon, että saatte videopostauken päivästäni ensi viikolla.

Eilen oli siis valmennus, joka meni odotettua paremmpin ja oon jopa ylpeä omasta ratsastuksestani! Mä oikeesti istuin siellä selässä ryhdikkäänä ja kädet 90asteen kulmassa. Ratsastan paremmin paineen alla ja siitä on hyötyä tulevissa kisoissa.
Aluks ravasin kentällä ja tein ihan perus ympyröitä. Matti meni ihan jees, vaikka alkutunnista säädin omaani siellä selässä... Valkku vähän katto sitä rataa ja todettii et kokoratalekkailla on hyvä alkaa reenaan, ne kun on mulle ja Matilla paha paikka. Matti oli aivan jäykkä aluksi ja puri kuolainta kun yritin kääntää sitä,mutta loppua kohden olin tosi tyytyväinen. Se käänty hyvin, piti muotonsa ja meni suoraan! Kokorataleikkaalla siis tulee 4-6 askelta käyntiä, jonka ei nyt reenattua pitäis tuottaa ongelmia. Harjoteltii vielä sisääntuloa ja yks kerta tais onnistua. Muuten oli linja ihan vino, tai hevonen pysähdyksessä ihan kippurassa :D

Tänään jatkuu reeni ja ylihuomenna kisat. Jänskättää!

Kirjottelen vielä ennen kisoja (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti