sunnuntai 12. elokuuta 2012

Koulukisa paniikki

Mulla on pieni paniikki, ku tajusin, että koulukisat on alle viikon päästä. Rataa en osaa vielä täydelliseti, mutta toivottavasti sen opin.
En oo ikinä Matin kaa matkustanut, joten kyselin äidiltäni vähän juttuja, miten Matti käyttäytyy. Äitini kun on Matin kanssa enemmän matkustellut.
Poika siis menee kuulemma nätisti traikkuun, mutta hikoilee siellä. Vähän siis jännittää, kun luultavammin Matti on hikinen ku päästään kisapaikalle. Oon vähän jo miettinyt miten Matin lämppään. Ratsastan sen herkäksi avuille ja taivuttelen HYVIN! Matille on hankalat noi suorat linjat, joten mä oon niitä yrittänyt kovasti treenata ja välillä menee tosi hyvin! Toivon että kisat menis hyvin,mutta luulenpa että Matti kuumuu sen verran, että ekoista yhteisistä kisoista tulee aika show. :D

Oon koittanut saada kuvaajaa tallille, että tulis vähän videopostausta koulureeneistä. Tähän asti en oo viel saanu ketään :< Koulu muutes alko, joten postaaminen saattaa jäädä vähemmälle.

Pistän pari kuvaa Matista ja muista hevosista (;







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti