lauantai 25. elokuuta 2012

Ravataan kun tavataan!

Heipparallaa (:
Olin tänään teivossa auttamassa ystävääni talllitöissä ja ajoin sen kaa hänen hevosensa.
En oikeastaan ole mikään ravi-ihminen, mutta tykkään kuvata raveja ja auttaa töissä. Niin ja osaanhan mä valjastaa jo! Minä siis valjastin hevosen, jolla lähdettiin koppakärryil si vähän juoksenteleen radalle ja minä tietysti unohdin lasit talliin. Siinä sitten pidin silmiäni kiinni koko ajon ajan ja voin sanoo et kaduttaa... Onneksi käytiin sit nappaamas mulle lasit tallista kun mentiin kiertään sitä metsälenkkii,niin pääsin siinä vähän kuvaan myös. Sain sitten ihan yksin ohjastaa hevosen talliin ja ei nyt edes ollut pelottavaa. Ja siis tosiaan, äitini on ravi-ihminen, mutta minusta ei oo ikinä tullut samanlaista :o











 Huomenna tai ylihuomenna kirjoitan kisapostauksen, ainakin toivon mukaan!

2 kommenttia: