lauantai 3. elokuuta 2013

Reippauden perikuva

En oo ollut nyt taaskaan mikään reippain postailia, mutta mulla on ollut jo pitkään aivan tajuton uupumus ja tuntuu ettei mikään asia oikein kiinnostaisi. Oon yrittänyt tsempata itteeni, jotten olisi ihan masentuneen oloinen, mutta tuottaa hirveesti voimia edes hymyillä... Iltaisin n.22 aikaan olen väsynyt, silloin teen iltapesut yms, mutta kun pääsen sänkyyn, olen pirteä. Yleensä sitten sorrun siihen, että katselen televisiota ja pelaan kännykällä siihen keskiyöhön asti. Aamulla herään 8-10 maissa, mutta jään silloinkin vain tuijottamaan telkkaria. Onneksi kohta alkaa koulu, joten on pakko alkaa vähän psyykata itteensä.
Mua ärsyttää olla tällainen, koska inhoan ihmisiä, jotka ovat jatkuvasti apaattisia, mielipiteettömiä ja ns. "värittömiä". Mua piristää suunnattomasti nähdä ihmisiä, jotka ottavat ilon irti elämästä(enkä tarkota mitään ryyppäämistä!) ja uskaltavat heittäytyä vaikka tuntisivatkin itsensä tyhmiksi. Tiedän kyllä, ettei kaikki ihmiset ole sellaisia, olen itskin ollut joskus hirveän ujo, mutta jotenkin pääsin sen yli. Ehkä mua kuitenkin painaa stressi ja vitamiinin puute ja onneksi molemmat asiat on helppo saada hallintaan.

Matilla oon käynyt vähän ratsastelemassa kun olen ehtinyt ja tarkoituksena olisi käydä ainakin vielä tiistaina ja jos ehdin, niin keskiviikkona vielä ratsastelemassa. Koska haluan teille lukioille jotain katseltavaa, niin pistän taas kuvia, mitä olen tässä eri kameroilla otellut :) Lupaan tehdä Matista vielä postausta.

Kyllä sitä autoo alkaa pikkuhiljaa haluamaan, vaatteet kuivumassa ku ajoin kaatosateessa tallille :D
Kävin pitkästä aikaa mökilläkin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti